Nazwa produktu | Biznesplan firmy społecznej KŁOS sp. z o.o. |
---|
Opracowanie składa się z sześciu rozdziałów.
- Rozdział pierwszy zawiera informacje o firmie społecznej KŁOS oraz jej misji.
- Rozdział drugi zawiera analizę rynku obejmującą perspektywy rozwoju turystyki w Polsce i województwie łódzkim oraz analizę mikro- i makrootoczenia firmy społecznej KŁOS.
- Celem trzeciego rozdziału jest przedstawienie planu marketingowego, obejmującego opis usług oferowanych dla róŜnych segmentów rynku oraz polityki cenowej, promocyjnej i dystrybucyjnej firmy.
- W rozdziale czwartym autorzy skoncentrowali się na planie strategicznym obejmującym analizę SWOT, cele strategiczne oraz proces formułowania strategii.
- Rozdział piąty to plan zatrudnienia dla firmy społecznej, w którym Autorzy uwypuklili większe koszty zatrudnienia wynikające z zatrudnienia osób chorujących psychicznie.
- Ostatni rozdział zawiera plan finansowy, obejmujący: prognozę sprzedaży usług i oszacowanie kosztów w różnych wariantach, prognozę rachunku wyników, prognozę przepływów pieniężnych, bilans i analizę wskaźnikową.
Numer projektu | D0438 |
---|---|
Opracowanie rezultatu | |
Administrator |